Prinsessa för en dag

Blogg.se har haft en del bekymmer (och vi har haft fullt upp) därför har det inte blvit något inlägg på ett tag. 
Hur som haver. 
 
I tisdags överraskade Tina (min mammas bästis) mig med en heldag på stan. Först tog hon med mig till M Nails för att fixa mina naglar. Efter det så blev jag snygg om händerna, och vi blev upphämtade av pappa som åkte med oss till Göteborg och åt en fantastiskt god lunch. Efter det så strosade jag och Tina runt på stan ett tag innan det var dags för nästa överraskning. Nämligen ett besök hos bästa Anders. Min frisör! :) Ja jag har aldrig i hela mitt liv varit på en frisörsalong, men nu har jag en egen frissa. Och han är bäst i världen tror jag! :P Sen avrundade vi dagen med en härligt god sommarkanna på All Star. Kände mig som en prinsessa hela dagen! 
 
I fredags var det dags för begravningen. Det gick bättre än väntat (jag grinade inte ihjäl mig). Det var en fin cermoni och en lättsam fika efterråt. Wilhelm var med på begravningen och var så sjukt duktig. Satt som ett litet ljus med sin ros i famnen. När endast familjen var kvar så gick vi fram till kistan än en gång och tog farväl och då knackade han på kistan... hahha! Sötongen! 
Elina kom sedan till fikat så hon fick också vara med på ett hörn. 
 
Började jobba igen igår. Går helt okej. Även om tankarna är på andra ställen. Men det blir nog bättre sen. Nu har nog inte en käft orkat läsa allt hur som helst. Så nu ska jag göra nått vettigt istället för att sitta framför datorn :P


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Men åh så fint av henne att göra allt det för dig, det var du värd! :)
Skönt att begravningen gick bra <3
Ta hand om dig!

Svar: Ja verkligen! Är nog det finaste någon nånsin har gjort för mig :) Kram
Emilie

2012-07-31 @ 22:19:19
URL: http://lyckliganna.blogg.se
Skrivit av: Linda

Vad skönt att få en dag när man ändå kan "tänka" på annat :) Det förtjänade du!!

Svar: Tack! Ja det var verkligen skönt med en liten "paus" och få tankarna på annat för en dag :)
Emilie

2012-08-02 @ 00:29:02
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu