Världsbäst

Vilken dryg magsjuka det var vi åkte på. Men som tur var hann alla bli friska innan vi skulle åka iväg till Bygdsiljum. Och där hade vi det fantastiskt skönt! Det kommer vi verkligen att göra om.
Nu går det vattkoppor på Wilhelms dagis igen. Tror det är 4:e omgången sen han började där. Och än har han inte fått det.
Men idag var vi på besök hos hans dagiskompis som har det. Så nu håller jag tummarna. Vore skönt att få det bortgjort, speciellt nu då jag inte förlorar några pengar på att vabba.
Idag tog vi fram cyklarna. Som Wilhelm har längtat (läs tjatat). Jag och Therese trodde vi var världsbäst och bestämde oss för att cykla hela vägen till Matrisen på Öst Tegs industiområde och lämna våra tjejer. Det var en kamp kan jag säga. Blev säkert en mil.... Men hurtig kände man sig efterråt iaf.
Nu ska jag röja undan i köket och ta mig en dusch. Innan BB börjar ;)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu