Suck alltså

Har inte kommit in på min blogg förän nu! :(

Hur som helst, mammafika idag och lika trevligt som vanligt! Sen gick vi på stan och letade efter nå vinterpjuks åt mej. Men misslyckades! Att det ska vara så förbannat svårt att hitta ett par skor! Hatar verkligen att köpa skor :(

Imorgon blir det en heldag/kväll hos Sara och Jonah! Underbart! Ska baka och mysa. Lär ju bli en hel drös koppar kaffe också ;)

Nä nu ska jag ta och gå och lägga mig. Har köpt en ny bok idag som jag ska börja läsa! Natti!

Kommentarer
Skrivit av: Tess

Älskar hemmstickade grejer =) vad blev det för bok?måste oxå köpa mig någon ny bok,tycker att man somnar lättare då. Hoppas ni får en fin dag!

2008-12-03 @ 08:35:55
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: tess

mys! jag ska också pyssla sen :P

2008-12-03 @ 14:05:46
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu