Vår brevbärare!

Nu har jag skickat iväg bilder på framkallning. Även julkort!! Så till veckan är brevbäraren poppis ;)

Gick inte så där jätte bra att ta julkorten på Wilhelm! Lyckades få ett enda kort där han ja... nästan ler iaf.
Men då blev det iaf lätt att välja ut ;)

Sen har vi storstädat här idag, och pyntat lite! Myss..
Och ätit kyckling tacos! Väldigt mumsigt!

Nu sitter jag mest och peppar inför imorgon! Öl, vin och allt möjligt! Tyvärr har Tess blivit sjuk och kan inte komma :( Men jag ska dricka hennes andel alkohol imorgon, och hon får se till att vara frisk nästa gång vi mammor ska festa!

En av grannarna kom förbi tidigare idag! Hon ville önska oss välkommna! Gulligt! Hade en son på 10 månader och jag sa att dom gärna får komma över nån dag. Så kan mammorna dricka kaffe och barnen leka! :) Det blir fint det!

Nä nu ska jag gå och packa lite grejer jag ska ha med mej imorgon! Sen blir det ett avsnitt av oskyldigt dömd med Micke P ;) Älskar serien!!! Och sen ska  jag sova så jag är pigg och glad imorgon!

Kommentarer
Skrivit av: tess

ååh. kan du kolla om du kan hitta ett par kryckor till mig? :)

ha så roligt imorn :D

2008-11-29 @ 00:03:02
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu