Utmanad!

Utmanad av Sara!

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dom få veta att dom blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Min son skulle egentligen få heta Lukas men han hade så mycket hår när han föddes så det blev en liten Wilhelm istället!
2. Jag har ska få min första kusin i januari!
3. Jag älskar att pyssla och spela spel, har till och med ett eget pysselrum i mitt hus.
4. Det händer då och då att jag spelar bingolotto. Fast min mamma tycker att det är jätte töntigt. Men jag ska skratta åt henne när jag har vunnit på färgfemman och hon ska inte få ett öre! ;)
5. Jag älskar röd vin! Det är bland det bästa jag vet!
6. Jag har världens temperament i trafiken! Hatar alla och har inget tålamod! Finns ingen som kan köra bil (förutom jag då)
7. Jag är livrädd för fiskar men älskar att fiska!

Jag utmanar:

Therese

Tess

Kommentarer
Skrivit av: Miia

Svar på kommentarer:



Okej. då kommer jag nästa helg då!! :) för då har jag bil :P



Haha får verkligen hoppas att han inte ser ut så :P

2008-10-31 @ 17:18:42
URL: http://glutten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu