Lunch

Jag och Wilhelm tog en promenad till stan och Droskan! Pappa som va snäll och bjurrade på lunch :) Och Wilhelm fick sitta i en barnstol, fast han va alldeles för liten så det gick inte så bra, höll på att trilla ut!
Sen när vi kom hem fick han äta lite broccoli, och det kan jag säga att det kommer han inte få igen förän vi flyttat och jag kommer att mixa mat själv åt honom! Fy va den luktar illa alltså! Och jag som älskar broccoli, jag klarar inte av lukten vill bara spy!!

Nu har Wilhelm somnat så han ska få sova till kvart i ett då ska vi på babyöppet på öppna förskolan!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha, visst luktar burkmaten med bara broccoli satan? Jag köpte det åt Jonah en gång, och det gör jag inte om alltså.. haha..

2008-09-17 @ 12:12:02
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu