En hel del prat. Imorgon ska vi skriva brevet!!

Har pratat en hel del med min pappa ikväll... Om hur vidare han ställer sig till att möta sin biologiska mor. Och han va positivt inställd! Så det va skönt att höra!
Att om det skulle gå så pass väl och att hon vill träffas någon gång i framtiden, så är man inte själv.

Jag undrar om syskonen vet om att pappa finns över huvudtaget.
Nu vet jag iaf. Det finns tre av dom. Och jag har namnen på alla. Vet vart två av dom bor. Men den trejde finns inte med på hitta.se.... Undrar självklart varför...

Känns iaf skönt att mina föräldrar tycker att det bara är positivt att jag vill ta kontakt.. Och dom har sagt att dom står bakom mig till 100%
Imorgon ska vi hjälpas åt att skriva brevet!!! Spännande så in i norden! Men samtidigt väldigt nervöst... Måste hela tiden ha i bakhuvudet att hon faktiskt kanske inte alls vill ha någonting med oss att göra... Det skulle vara riktigt tungt faktiskt. Även om jag försöker att vara inställd på just det.

Nä nu ska jag gå och sova!
Natti natt på er allihopa!

Kommentarer
Skrivit av: Elin(Edvinsmamma)

Va spännande att hitta "sin släkt" och jätte roligt att din pappa är positiv om det :)



Kolbullar är som fläskpannkaka nästan, man gör en smet som bara innehåller mjöl, vatten och så blandar man ner en massa saltfläsk som man steker. Verkligen hur gott som hellst! :)



Kram

2009-04-11 @ 08:41:24
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Elin(Edvinsmamma)

Kan förstå att det är lika spännande som skrämmande att ta kontakt med din pappas familj...eftersom ni inte vet hur dom kommer att reagera...men det brukar alltid finnas en orsak till varför hon inte kunde behålla din pappa, det är ju väldigt sällan man adopterar bort ett barn för att den inte är önskad utan det brukar ju alltid finnas en anna norsak bakom. Tror att hon kommer att bli jätte glad! För hon har säkert tänkt på sin son som hon en gång fick och inte kunde behålla... :)



Kram

2009-04-11 @ 08:57:42
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Elin(Edvinsmamma)

Den anledningen var ju tyvärr vanlig förr...men som sagt så tror jag att hon blir jätte glad om han tar kontakt! Jag kan tänka mig in i hennes situation och hur man funderar på sitt barn man aldrig lärt känna, det barn man inte vet någonting om...tänk va roligt om det den söker upp en och man helt plötsligt får lära känna den, lära känna den barn och man får svar på allt man funderat på! Kommer säkert att bli jätte bra tror jag :)



Kram

2009-04-11 @ 09:06:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu