Alltid bättre efter läkarbesök?

Besvärades av lite hosta igårkväll, men nu mår jag mycket bättre. Varför är det alltid så att man helt plötsligt blir bättre så fort man varit till en läkare? Skumt alltså! Eller är det bara jag?

Nu ska vi åka ut till Travbanan. Dom sålde tydligen ut nå kläder där... Ja, jag vet inte vad det är, känner ingen pepp egentligen, men mina föräldrar tvingar med mej! hahaha!

Sen blir det att åka till bästa Sara och Jonah! Hinka en passa kaffe och förmodligen spela en massa spigo ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

OCH äta god mat :)

2009-02-07 @ 16:17:41
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu