En bjässe till skruvdragare

Willeboy är sjuk igen! :( Snoret rinner som aldrig förr och så har han fått ögoninflamation.... Hade 38 i feber igår och va helt slutkörd alltså! Men idag är han mycket piggare! Hoppas han blir frisk snart så vi kan gå ut och åka pulka i solen! :)

Jag och Sami är ju roliga! Skulle sätta upp bänkskivan idag hade vi tänkt. Men mer än så tänkte vi nog inte. Har ju bara en pytteliten skruvdragare. Fick inte ens igenom skruven genom listen.. Hahahaha!
Så han får åka förbi pappa ikväll efter jobbet och låna en bjässe till skruvdragare! :D

Och så har jag fått lite glada nyheter idag. Allt är dock inte klart än. Men mina småsystrar och min styvpappa ska kanske komma upp till Umeå nästa vecka! Det beror på en intevju han ska på idag för ett nytt jobb. Om han kanske han måste jobba under sportlovet! Så vi får veta ikväll om hur det blir!

Nä, nu ska jag ta och koka mej en koppa kaffe och vara social med Sami innan han åker iväg och tränar och sen jobbar!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Skrivit av: sessan

Stackars liten... Hoppas han snart är kry igen!!



Tittar in & mys läser lite här & lämnar en liten tass ;D



Ha en strålande dag & hoppas ni hittar en baddare till skruvdragare lol

2009-02-11 @ 13:01:27
URL: http://sessanochprinsessan.com
Skrivit av: Sara

Vi skickar krya-på-dig-kramar till Wille!

2009-02-11 @ 14:59:25
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu