Hårding

Jag har ont i min hals!!! Sitter och tycker lite synd om mej själv nu faktiskt. Funderar på om man ska se någon film. Wilhelm sover nu. Och hoppas han sover bra inatt.
Ska på bvc på måndag och kolla vikten. Bvc tanten va inte allt för nöjd när hon fick veta att han tappat i vikt igen. Men jag har pratat med öron-näsa-hals idag så nu väntar jag på att läkaren ska höra av sig. Receptionisten trodde iaf att han skulle  ringa här i veckan. Hoppas det!

Imorgon måste jag ringa min chef igen. Vill ju börja jobba, och hon tar lååång tid på sig. Känns så dumt att jag måste ringa hela tiden. Men gör jag inte det, så händer ingenting. Måste ju fylla i mina mammadagar imorgon och då måste jag ju veta om jag kan börja jobba denna månaden eller inte!

Imorgon kommer då Wilhelms låtsas morfar hit. Syrrorna stannar i Sävar och ska träffa min gudmors barn! Sen om Wilhelm är bra imorgon så ska vi åka dit en sväng på eftermiddagen. Han har då snorat mycket mycket mindre nu ikväll!

Äh, slänger in en bild på Edvin. Bara för att han är en hårding! Hahahah



Kommentarer
Skrivit av: Carro

Vilken bild! Å vilken man ;-) haha krya på dig gumman!

2009-02-16 @ 22:32:07
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu