Jobb!

Jag är så lycklig just nu! Chefen ringde nyss och jag ska få börja jobba i nästa vecka! Blir 3 dagar i veckan. Jag har längtat jätte länge ju! :D
Nu väntar jag bara på att hon ska ringa upp och berätta vilka dagar och vilka tider det blir!

Det kommer bli så spännande! Kommer självklart att sakna Wilhelm otroligt mycket. Men jag håller på att bli galen av att bara vara hemma så för mej är det nyttigt att få komma iväg och jobba lite!

Sami ska inte vara pappaledig, utan vi ska spara in på dagarna. Vi får pussla lite. När han jobbar kväll så har ju han Wilhelm när jag jobbar, och annars har vi alltid Wilhelms farmor och farfar. Helt underbara personer! Så dom kommer hem till oss och är med Wilhelm. Så slipper han åka emellan en massa!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi åka till Holmsund och hälsa på min mormor och morfar. Mina mostrar kommer och min lilla kusin Sunne. Och min låtsaspappa och mina underbara systrar!


Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha ja du måste nog kirra skylten ändå :P

2009-02-19 @ 13:28:36
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Åh vilken lyx med farmor och farfar!Vi får ingen dagisplats nu till mars då jag hade tänkt börja jobba så det suger.=(

2009-02-19 @ 19:53:54
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Evelina

åhh vad skoj, det har du ju inte berättat, jag ringer, vill ju höra mer :D

2009-02-20 @ 18:22:30









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu