Paniiik

Nu är vi på Teg, och snacka om panik! Vi fick inte igång trådlösa nätverket!!!!! Men efter en timmes slitande i håret och knappade på datorerna så fixade jag och pappa det! Bra av oss! :) Så nu är helgen räddad! Eller ja, annars hade jag nog rymt hem till Sara!!

Va ju på VC idag och ja, det va nått virus. Hade bla nå virusblåsor i svalget!! Lät ju mysigt! Fick utskrivet nån hostmedicin som tydligen va jätte stark. Och jag är ju som jag är. Vill inte ens ta Alvedon. Så halvvägs till apoteket vända jag om och for hem! Skit samma, det går ju över! Desseutom fick man inte köra bil när man tog den medicinen så det kändes jobbigt!

Nä nu ska jag interneta ikapp mig! Sen blir det nog lite spigo :P

Kommentarer
Skrivit av: Elin

Men vilken tur att det inte var halsfluss då. Äre bättre nu eller? Själv har jag ont i halsen nu så de är väl samma, fast det bröt som ut i går kväll så de lär väl blir värre under dagen. Men ni får krya på er och ha en bra helg. Vi åker till Mamma och Pappa idag, men vi får höras senare här i internet världen.

Pusshej

2009-02-07 @ 10:31:05
URL: http://www.nogg.se/kiiwi









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu