Slut!

Nu orkar inte jag nå mer alltså! Wilhelm vägrar och äta! Och nu va det sista droppen! Imorgon ringer jag in och  bokar tid för operation. För nu orkar jag inte mer alltså. Man blir så grymt frustrerad när ens barn inte äter. Och så har det varit hela hans liv. Nu vet jag inte om det beror på tungsträngen eller inte, men nu känner jag att det är helt klart värt ett försök, för detta håller inte!

Kommer att bli tungt att måsta söva honom i så liten ålder. Jag kommer att vara jätte nervös alltså! Men nu får det bli så.

Finns det ingen där ute som har veit i samma sits som oss? Alltså att barnet fötts med för kort tungband och sedan inte ätit?

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Stackare.. Hoppas att ni får en tid snart! Och du vet att om Sami inte kan följa med så gör jag och Jonah det.. :)

2009-02-08 @ 12:20:17
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Veronica

Stackare! Förstår att det är tungt o jobbigt! =(

Kikade förbi för jag hittade din adress via familjeliv och jag tycker du har ruggit snygg bloggdesign. Känner inte för att hjälpa mej lite?



Styrkekram till dej o hoppas det snart blir bättre! hur gammal är din son?

/Veronica

2009-02-08 @ 12:30:46
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Skrivit av: tess

stackars. jag lider med er :(

2009-02-08 @ 12:43:03
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: bebisprat

Hej. Lider med dig. Vad plågsamt att se sin lille inte få i sig någon mat. Vi har inte heller så lätt med att få i våran lille mat, men jag har ju amningen som räddning. Hoppas det blir lättare när strängen rättats till. Förstår att det måste vara jättenervöst med en operation på en sådan liten. Vi övervägde ju operation på vår lille angående en annan åkomma, men nu har vi gemensamt med doktorn bestämt att avvakta o se om det löser sig av sig självt. Tufft att man måste ta så svåra beslut...

2009-02-08 @ 13:50:07
Skrivit av: Tess

Stackars Wille. Alfred har nu matvägrat dom flesta måltiderna i minst två månader. han ser ut som en liten fågelunge. Fast för hans del är det bara trams det handlar om men det är riktigt drygt ändå. Dock så äter han gröt och sånt men det kan ma ju inte leva på!så jag förstår din frustration iaf!

2009-02-08 @ 19:44:00
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu