Utmanad

Lista!

Jag blev utmanad av Carro


Tre saker som skrämmer mig:
1. Att det ska hända något mina nära!
2. Skräckfilmer
3. Döden


Tre personer som får mig att skratta:
1. Sara
2. Carro
3. Sami


Tre saker jag älskar:
1. Min Familj
2. Mina vänner
3. Kaffe


Tre saker jag hatar:
1. Falskhet
2. Svek
3. Skitsnack


Tre saker jag inte förstår:
1. Skitsnack
2. Hur vissa människor tänker..
3. Hur man kan göra barn illa.


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
1. Dator
2.  Pennor
3. Annat pyssel


Tre saker jag gör just nu:
1. Svarar på frågor
2. Fryser
3. Undrar om Wilhelm somnat än


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Skaffa ett syskon till Wilhelm
2. Åka utomlands med min familj
3. Vinna en massa pengar


Tre saker jag kan göra:
1. Dricka kopiösa mängder kaffe
2. Vifta på öronen
3. Vara vaken en hel natt och spela spigo med Sara


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dig själv
2. Dom som vill dej väl
3. Musik


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att sy
2. Kakla
3.Teleportera mej själv


Tre favoriträtter:
1. Biff och potatis
2. Köttbullar, potatis, gräddsås & lingonsylt
3. Taccos


Tre personer jag utmanar:

Sara

Therese

Johanna



Kommentarer
Skrivit av: Sara

Ska ta tag i det där när jag kommit hem ikväll :)

2009-02-22 @ 12:46:32
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: anne

hej tack för kommentaren :) jag gillar såna här utmaningar.. så himlans onödigt men så jävla kul :D

2009-02-24 @ 13:17:45
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu