Hetta

Hjälp vilken värme vi har haft dom sista dagarna! Man svettas ihjäl ju! :P

Skönt man bara har 3 arbetsdagar kvar nu innan semestern! :) Onsdagkväll åker vi till Göteborg! Jag, Sami, Tessan och Mange. Helt barnfria ska vi vara. Vi har bokat hotell, ett riktigt lyxigt också. Så blir det Liseberg också för hela slanten. Längtar!!!
Hoppas dock att det blir lite svalare när vi åker. Ska ju bila!

För er som frågat så är Wilhelm fortfarande sjuk. Feber och sprickig. Alvedonen har inte fungerat så nu har vi börjat med ipren. Idag verkar den ha hjälpt iaf.

Sitter och planerar semestern och vi kommer att ha fullt upp kan jag säga! Först resan till Göteborg, sen vara hemma i två dagar sen åker vi till Finland i en vecka. Sen åker vi direkt till Åsele. Är ju marknad! :)
Kommer bli en dyr sommar :P

Nä, nu ska jag surfa, sen ska vi till stan och handla in diverse grejer inför resan! :)

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Stackars lille Wille som fortfarande har feber...hur länge har han haft det nu?



Skönt med lite semester...och barnfri semester måste faktiskt vara jätte skönt :) Jag och sambon ska faktiskt också på åsele marknad i år, några år sedan sist, men i år är det den som gäller igen ;)



Kramar

2009-06-28 @ 20:08:53
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Åh, jag hoppas ni får superkul :)Mindre roligt att vi knappt kommer träffas :O Men du får dricka en eller två, eller fler, öl åt mig på semestrarna! :D

2009-06-28 @ 21:21:44
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu