Upprörande inlägg?

Skrev jag nått upprörande i mitt förra inlägg? Har nämligen tappat en läsare... Känns inge bra ju...

Idag har vi varit och fiskat! Jag var självklart bäst. Sami fick upp ett litet spigg men jag fick upp en stor stor gädda! Över två kg uppskattades han till! Tessan fick upp en tafs med nå löv och grejs på. Mange var sämst för han fick ingenting. Inte ens nå sjögräs!

Tog även en kort på min gädda för att folk skulle tro mig. Men nu kan jag inte skicka mms helt plötsligt :S Min mobil gillar inte mej längre... Vet inte vad den håller på med. Den lever sitt egna lilla liv.

Nä, nu ska jag spela lite spigo innan det blir dags för slummer. Vet inte när jag ska upp imorgon för jag har ingen aning om när jag börjar.... Vi har stängt förskolan för planeringsdag och vi fick två olika tider :S Så jag får ringa någon imorgon och fråga...


Kommentarer
Skrivit av: tess

åh jag älskar att fiska. speciellt om man får mest fisk!

2009-06-22 @ 09:48:13
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu