Annorlunda

Kul att det va en lite annorlunda låt som vann! Ska bli spännande att se hur världen reagerar! :P

Och jag hade så fruktansvärt ont i huvudet igår att jag hoppade i säng direkt efter melodifestivalen. Det dunkade på som aldrig förr! Min hjärncell hade nog disco eller nått! Fy bubblan!
Men det känns bättre idag iaf.

Idag är det städning som vankas. Har inga andra planer för dagen. Men det tar ju sin lilla tid att städa så...

Nä nu ska jag läsa bloggar. Och vänta tills klockan blir lite mer så jag kan ringa hem till Sara. Börjar bli orolig när hon inte har på mobilen eller vart inne på nätet nått sen i fredags förmiddag. Inte likt henne. Har ju inte varit inne och skrapat ap-lotten!!!

Kommentarer
Skrivit av: annsan_s

Sverige har ju skickat iväg en massa skit förut, som the ark... så nu hoppas jag på de bästa =))

2009-03-15 @ 11:31:51
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Skrivit av: Emma

Ja men Caroline hade varit bättre tycker jag, även om det var skönt att det inte blev Alcazar, Måns eller EMD. Kan gå bra detta =)

2009-03-15 @ 12:20:19
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Skrivit av: Anonym

Ja det har du nog rätt i i.o.fs. Tror inte Uglas är så duktig på det. Men opera? nja jag förblir tveksam :-D

2009-03-15 @ 13:47:16









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu