Här sprutar det ut ungar!

Ja här ploppas det ut ungar från höger och vänster ;)
Min kära vän Evelina ringde nyss. Hon ligger i värkar! Ringde nyss in till förlossningen och dom tyckte att hon skulle ringa efter en ambulans. Men envisaste Evelina vägrar. Dom tog bilen själva! Men jag förstår dom. Tar ju ändå lika lång tid eftersom dom bor ute i Bjurholm.

Så nu sitter jag spänd i hela kroppen och väntar på nästa uppdatering!
Dom måste hur som helst försöka stoppa upp det, eftersom hon måste föda med kejsarsnitt då bebisen ligger i säte! Och snacka om att bebis har kilat fast sig med rumpan också. Dom har ju varit på vändningsförsök för ett tag sen och dom sa att bebisen verkligen sitter fast!

Nä nu ska jag försöka att andas lugnt och kanske slå igång tv:n och försöka att tänka på annat. Finns ju inget jag kan göra just nu för dom! Bara hoppas att allt går bra för dom! Och att mitt gudbarn får komma ut inatt ;)

Kommentarer
Skrivit av: tess

oj jisses!!! nu håller vitummarna för att allt går bra!!

2009-03-02 @ 22:23:45
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu