Mer färgning, och mer jobb.

Mammafika idag hemma hos Sara & Jonah! Elin och Isak va också med. Mycket mycket trevligt! Va så längesen man träffade dom, det va på tiden!!!

Innan jag for dit skulle jag köpa med mej en hårfärgning till. Askblond ska fungera för att få bort de oranga. Men när jag va på Ica i Sävar hade dom självklart ingen sån. Jag fick panik och tog det närmsta som va Scandinaviskt eller nått sånt.
Men det funkade faktiskt! Vart mycket bättre nu! Nästan så att jag vågar visa mig bland folk igen! ;)

Fast ja, bra är det ju inte. Men nu måste verkligen mitt stackars hår få vila.... Men innan vi ska festa den 21:a så blir det en omgång till... Får se om man kanske slänger dit några slingor eller nått sånt så det jämnas till lite...

Och självklart så har jag tagit på mej extra jobb igen. Ska jobba på fredag till klockan fem. Skulle egentligen vara ledig, men dom va en kvinna kort på avdelningen. Och jag kan inte säga nej. Men det blir nog bra. Sami är ledig så då for mina killar en far-och-son dag. Och det kan bli mysigt för dom!

Nä nu va det mycket svammel. Ska ta och se om jag hittar nått mumsigt i kylen och sen se om jag hittar nått bra på dumburken!

Adjö och go kväll!

Kommentarer
Skrivit av: carro

Mimmi, du måste ju lägga upp lite bilder på håret =) nyfiken

2009-03-12 @ 09:08:54
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu