Polisen

Det gick bra på bvc idag. Lillan hade gått upp lite trots förkylningen. Stackarn hon låter som en liten gris. Fick träffa en barnläkare också som lyssnade lite på henne. Och så länge hon inte får feber eller det blir jobbigare för henne med andningen så kan vi ta det lugnt. Skönt att höra!

Efter bvc for jag iväg på H&M på Strömpilen. Hittade äntligen lite kläder!!! Så roligt att få köpa något åt sig själv efter att ha varit gravid i hundra år (ja, men typ).
Plus att Elin var här ikväll och klippte mig! Blev super nöjd! Och det känns såååå skönt. Nu börjar jag nästan känna mig som människa igen ;)

Wilhelm bökar med läggningen nu. Inte roligt. Han skriker och kliver upp ur sängen hela tiden! Idag var jag dessutom själv med barnen. Läggningen tog ungefär 45 min och jag trodde ett tag att grannarna skulle ringa polisen för att han skrek som en stucken gris!

Men nu sover han gott iaf. Hoppas han tar lite sovmorgon imorgon. Det skulle han behöva! Och vi andra också för den delen!

Nä nu blir det lite surfande innan det är dags att knoppa in!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

vad hittade du för fint då?

kram

2010-04-23 @ 08:37:50
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu