Alltid ska det vara nått!

Nu har jag fört över alla bilder till den externa hårddisken! Så nu ska båda kamerorna tömmas på bilder! Och ännu mer foton ska tas! :)

Det känns faktiskt bättre idag. Inte lika ont i halsen och bara lite huvudvärk! Har en del att göra här hemma. Och så skulle jag behöva åka och handla lite. Sen har jag ett möte klockan två. Så det blir fullt upp idag.

Pratade nyss med Sami och Wilhelm mår bara bra idag! Pigg och lekfull! Så imorgon blir det dagis som planerat. Första dagen han ska vara där längre. Från 9 och sen ska han äta och sova där. Så ringer dom när han vaknat. Tror det blir bäst om Sami lämnar honom eftersom han är så mammig nu. Hade gått bättre för honom förra veckan när han hade lämnat.

Elina kräktes just ner oss båda! Oj vad mycket som kom upp! Hela hon och hela mig. Byxorna och sockarna gick nästan att vrida ur! Så tvättmaskinen är i full gång!

Hade tänkt att hon skulle få lite gröt idag. Men hon somnade så klart när det var dags... Hon har ju fått smaka lite nu i några dagar och hon gillar det! Fast ibland är det som att hon inte ens fattar vad som händer. Igår fick hon lite banan och hon vart som tokig! Gick knappt och ge henne!

Tror nästan att min dator håller på att lägga av! Den vill inte ladda. Och jag har ju nyss köpt en ny sladd. Så ja... Bara att vänta och se antar jag. Alltid ska det vara nått!

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

skönt du mår bättre :)



har mailat lösenordet till dig :)

2010-08-25 @ 11:11:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Det är så spännande när man får börja ge dom små smakportioner. Och jag minns att Edvin också gillade dom första tuggorna (vilket har fortsatt, för han har nog alltid gillat mat :))

Kram

2010-08-25 @ 15:56:42
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: malin

ja då ska jag sova ut:)

skönt du mår bättre, ananrs verkar alla va sjuka nu:) du såg då så pigg o fräsch ut idag:)

2010-08-25 @ 19:08:52
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Skönt att det känns bättre! Här ger jag upp med att ge gröt nu ett tag. Han fick lite potatis när vi åt middag och det slank ner utan några större grimaser :-) Så det blir att testa lite mer av det nu i stället....



Härligt att få sova!!!

2010-08-25 @ 20:33:19
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Ja killar suck :( har maialt honom, men han svarar väl inte på det.så får väl ta det nästa gång vi pratar.

2010-08-25 @ 22:28:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu