Hej hej Böleäng

Nu har man blivit vuxen. Igen. För nu har jag flyttat hemifrån. Igen.
Och vilket flytt väder.... Eller inte. 26 graders hetta och en bökig trapp! Men vi krigade oss igenom det och nästan allt är flyttat nu. Har bara en massa smågrejer kvar på Teg. Tack snälla storebror och pappa som hjälpte till. Och tack mamma som var med Lillan hela dagen! Ni är guld värda!

Ja så nu bor jag och barnen på Böleäng. I ett mysigt område med en massa andra barnfamiljer. Super nära till dagis och affär. Helt toppen! Tror verkligen att vi kommer att trivas riktigt bra här!
Hoppas på att bo här i många många år.

Jag har ju det jag gör i helgen iaf. Inreda våra 92 kvm och sen så har jag lite saker att inhandla. Eller egentligen ganska mycket. Måste även köpa en diskmaskin och en tv till veckan.

Nä nu ska jag återgå till arbetet för nu har Elina somnat för natta! Längtar tills jag "får" lägga mig i sängen med favorit grabbarna och The Mentalist. Toppen första kväll!

Kommentarer
Skrivit av: Julia

Men det är inte läggningen som är problemet, han somnar som en stock när man lägger ner honom. Det är att han sover oroligt, börjar vid 3-tiden.

Verkar vara en fas, då alla ungarna i gruppen är lika dana.

2010-08-14 @ 09:21:42
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Härligt! :9

2010-08-14 @ 09:44:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu