Tokigt de blev

Det blev lite tokigt idag då både jag och Lillan sov i nästan tre timmar! Trodde hon skulle vakna för mat, men inte det... Hon har varit ett uselt matvrak dom sista två dagarna! Skämmes.
Vi vaknade vid sex. Så nu ska jag försöka hålla hon vaken ett tag. Hon sov nästan hela dagen igår. Och natten.

Har varit möten hela dagen. Och inget annat vettigt gjort. Måste ju köpa färg snart så jag kan måla om min byrå. Får bli morgondagens projekt. Jag hoppas på att få gå på stan med morsan imorgon. Måste ju köpa dopkläder till hela familjen.

Nä, nu ska jag försöka få nått vettigt gjort här hemma. Tvätt och lite plock!

Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Ja men då får vi försöka att hitta någon dag som passar... Tror dock att vi avvaktar tills nästa vecka då alla runt omkring oss är sjuka nu! Och vi vill ju gärna inte smitta er!

Men du kan ju kolla om det finns nån dag som passar bättre för er :-) Vi är mycket flexibla!



Sömnen uteblir rätt ofta faktiskt! Och eftersom jag har Hugo hemma så kan jag ju inte vila dagtid heller... men det är bara att kämpa på

2010-08-31 @ 21:00:50
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu