Magnetröntgen

Elina ska ju göra MR. Det var planerat nu i december. Igår när vi var på sjukhuset så frågade jag vilken dag det var, för vi hade inte fått någon kallelse än. Då visade det sig att det var uppskjutet till januari. Dom hade fått in många akutfall, och en av kamerorna var trasiga. Blä. Vill få det bortgjort nån gång ju! Men självklart tycker jag ju att akutfall ska gå före.

Skrev iaf upp oss på avboknings listan. Så får dom en avbokning så ringer dom oss och vi kommer med en gång. Vore rätt skönt om det skulle hända, eftersom jag är så sjukt nervös. Vet att jag kommer att få panik!

Nåväl. Bjuder på en bild på käre Wilhelm när han lekte i sitt rum. I leklådan skulle han promt sitta! :P



Här leker han att han ska sova...



Och en bild på Elina innan sonden sattes in sista gången



Jag fotar faktiskt inte så mycket nu... Hinner inte det. Och det känns inte så roligt heller att fota Elina med sonden....


Kommentarer
Skrivit av: thowe

De är så lika Wilhelm och Elina!

Och Elina är lika fin utan sond som med sond.

Tycker det är kul att se bilder på dina fina underbara barn!



Kram till Er!

2010-12-09 @ 22:04:52
URL: http://thowe.blogg.se/
Skrivit av: Miia

Jag vet precis hur du känner. Kände likadant första gången Rasmus skulle göra mr.

Men det kommer gå så bra :) dom är såå duktiga med så små barn! och även att ta hand om en som förälder. Så jag lovar, det kommer gå galant!

2010-12-09 @ 22:20:16
URL: http://nicevaordet.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Det är så skönt att få det ur världen :)



Jag tror inte heller att det kommer att vara några svårigheter att få det sålt, klart man vill att det ska bli nu!!! Helst igår :)

Det verkar som om jag kanske får någon som hyr huset! Det vore ju kanon bra. Då slipper man ju lite av extrakostnaden.



Förstår att du är nervös inför att hon ska göra MR men du ska se att det går bra.



Vilka konstiga barn vi har, för så där brukar Hugo också vilja sitta, i en exakt likadan back :) Lägger ut en bild på min blogg så får du se :)

2010-12-10 @ 07:52:27
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Carro

Det e klart att man ska sitta i leklådan och leka! Varför sitta utanför?! ;)



2010-12-10 @ 11:59:43
URL: http://caroliinebengtsson
Skrivit av: Linda

Jag förstår att du vill göra bort det, hoppas ni får en tid tidigare. Förstår även det där med fotograferingen, jag fotade väldigt lite av Victoria när hon varit sjuk. När hon hade vattenskalle och efter operationen, likadant i sommar. Men sen ångrar man faktiskt att man inte gjorde det! Riktigt skumt.. Men det skulle också vara "kul" att kunna visa henne när hon blir äldre eftersom hon inte minns. Så i somras tog jag faktiskt liite mer kort. Om än inte mycket. =)

2010-12-11 @ 19:03:31
URL: http://pixieochstampe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu