Älska dagis

Idag fick Wille äntligen gå till dagis. Nu hoppas jag han kan hålla sig frisk så han kan bli färdiginskolad nån gång.
På väg till dagis så sa han: Älska dagis. Så det känns ju skönt. Och han älskar verkligen att vara där. Och det gick jätte bra att vara själv där idag och äta lunch. Han hade tydligen ätit jätte bra också. Bett om mer till och med.

Nu har vi nyss kommit hem igen och han ligger och sover. Jag har varit förbi på jobbet en snabbis också. Hann dock bara träffa dom på ena avdelningen. Fick lite dåligt samvete. Ska försöka åka dit till veckan när Wille har fått längre dagar på dagis.

Fick ett jätte fint paket också av mina kollegor. En massa skolgrejer. Jätte fina. Väldigt snällt av dom! :)

Nä nu ska jag ta och vila min kropp. Har fått tillbaka foglossningarna som bara den! Kan knappt gå nu :(
Och Sara och Jonah kommer hit i eftermiddag. Dom ska sova över så vi ska ha lite fredagsmys!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Nu är det freeedagsmyyyyyys! sjunger

2010-02-05 @ 20:05:39
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu