Blogaward

Fick en award av Sandra.

Tusen tack!

 

Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award.


1. När jag var liten vägrade jag ha på mig något rutigt. Vet inte varför. Har även nu sällan på mig nått rutigt.
2. Jag är bortskämd här hemma. Vet precis hur jag ska lirka med Sami för att få det jag vill!
3. Jag har verkligen fobi för fiskar. Klarar inte av att se dom! Dock så älskar jag att fiska!
4. Jag älskar att lösa korsord. Även om jag känner mig som 70 år ;) Tycker det är otroligt avkopplande.
5. Jag är beroende av att köpa.

6. Vår brevbärare trodde att vi hade ett eget företag här hemma. (Tradera paket)
7. Jag är en tävlingsmänniska utan dess like. Vill tävla i allt och inget. Och självklart hatar jag att förlora!


Jag ger awarden till följande:

Sara

Jenny

Johanna

Elin

Therese

Thowe

Emma



Kommentarer
Skrivit av: Amanda

Roligt att få veta lite mer om dig. Jag älskar också att lösa korsord, men visst känner man sig som en gammal pensionär som inte har något bättre för sig. :)

2010-02-26 @ 09:45:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Skrivit av: jenny

tack snälla gumman :)

2010-02-26 @ 10:13:26
URL: http://jennyn.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu