Hjärtansdagen

Älskling överraskade mig med blommor och choklad. Väldigt uppskattat! :)
Vi for iväg på utflykt idag igen. Till äventyrsbacken i Kassjö. Där vi mötte upp mina små systrar som är uppe från Göteborg och hälsar på. Även Willes låtsas morfar och några andra släktingar var där. Mycket trevligt. Sen fick dom följa med hem till oss där jag bakade en tårta med lite hjärtan och skit på. Mycket uppskattat och hela tårtan försvann ;)

Wille älskade att ha sina mostrar på besök. Han var helt vild. Och det är ju inte så konstigt, dom är ju så otroligt bra på att busa! :P Sen hade dom med sig sin lilla hund också. Och Wille har alltid varit lite rädd för hundar. Men efter ett tag så vågade han klappa och busa med honom. Bjöd honom även på kakor och tyckte att det var roligt att springa så att hunden fick jaga honom ;) haha...

Wille var helt sliten när dom hade åkt. Så han fick gå i säng vid sju och somnade direkt! Nu håller jag och älskling på att göra en super god middag. Ska mysa framför en film och bara mysa. Har en hel del sammandragningar nu ikväll så det blir inge mer aktivitet för mig idag.
Har ju heldag i skolan imorgon med HLR. Skit kul! :)

Kommentarer
Skrivit av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo precis, samma med om jag hade känt personen. Då hade deti nte gjort något :)

2010-02-14 @ 20:20:44
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivit av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja vi får hålla alla fingrar och tår på att dom gör det. Hon har ju tydligen blivit borttagen från blogg.se en gång förut, därför bloggar hon från en annnan sida.. Varför inte lära sig från första avstängningen?

2010-02-14 @ 20:26:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu