Håll tillgodo!

Sorry käraste läsare men magbilden kommer inte idag... Och det är inte mitt fel faktiskt. Sara har inte hunnit lägga in den på datorn. Så ni får snällt vänta till imorgon! :P

Imorgon efter Willes dagis så är det dags för introduktion på skolan. Känns jobbigt att sitta på en stol i flera timmar. Men jag såg att vi iaf skulle få oss en liten lunchrast :P

Nä nu ska jag ta och kolla vilka böcker jag behöver så jag kan fixa dom två sista! :)
Sen blir det sängen och se klart filmen sen igår. Somnade mitt i allt och sov som en stock!
Natti natt

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

oh då får vi vänta då :)

2010-01-18 @ 22:55:12
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu