Förvärkar

Igår kväll la jag ut en ny status på facebook "Nu vill jag ha ut bebisen. Har ont i magen och är less!"
Precis när jag tryckt på knappen så ångrade jag mig. Fick världens ondaste förvärkar! Fy vad ont det gjorde. Man har ju glömt bort hur ont det egentligen gör. Så jag ångrade mig. Hon får mer än gärna stanna kvar... För alltid! haha

3 minuter emellan hade jag i ca 3 timmar. Men efter en dusch så började dom avta... Skönt det. OCh jag fick ändå sova hyfsat bra... Nu är jag bara orolig att det ska dra igång igen. Ska snart på mentorsamtal på skolan också.
Känns skönt att jag ska till barnmorskan imorgon också.

Nä nu blir det kaffe innan jag ska brumma iväg!


Kommentarer
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Haha, förstod att det inte var Sara...skulle bli lite förvånad om hon satt med förvärkar nu ;)



Konstigt att man glömmer smärtan (men absolut bra) o jag antar att jag kommer att bli förvånad över denna smärta i sommar när våran lilla bebis är redo att komma ut ;)



Hoppas att förvärkarna lugnar ner sig o att dom inte startar igång förens liten prinsessa ska komma ut till er!



Kramar

2010-03-17 @ 09:21:29
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: ToniLoves

Ja, då vet ju vad har att vänta veckorna fram till förlossningen :D

2010-03-17 @ 12:54:36
URL: http://toniloves.milliez.nu









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu