Här har ni det allihopa!!!! Anledningen till separationen!

Sanningen har kommit fram. Äntligen.

Anledningen till min och Samis separation beror på hans otrohet. När jag var höggravid, på min födelsedag, såg jag hans mailkontakt med en annan tjej. Han skrev i det sista mailet till henne så här:

"men vad känner du ? om du känner likadant så kanske det är nåt att kämpa för,men allt kommer att ta sin tid bara!"

Något som enligt honom "endast" var en flört via nätet. Dom hade minsann aldrig träffat varandra eller haft någon som helst kontakt utanför internet.
Efter tiden kom mer och mer fram. Dom hade träffats, pratat i telefon och skickat sms.

Sami har hela tiden blånekat alltihopa. In i det sista. Efter mycket om och men så kommer allt fram. Då den här tjejen äntligen hör av sig till mig och berättar hela sanningen.

Vill just nu inte gå in på några detaljer. Men Sami har varit otrogen sen innan Elina ens blev till! Och det värsta var att när jag blev inlagd på förlossningen då hon var på väg ut i v 27, samma natt efter att jag ringt och berättat för honom att jag åkt in och allt. Så är han med den här tjejen och vill sova hos henne!!! Hur sjukt är det inte.

Efter att ha pratat med tjejen i fråga så ger jag honom en sista chans att berätta sanningen, men han blånekar till ALLT. Efter lite skrik och att jag fått återberätta allt för honom så inser han att det är ute. Förstår inte att människan inte kan ha stake nog att säga sanningen till mig efter all denna tid och efter att jag VET sanningen redan. Så jävla sjukt alltihopa.

Hela mitt liv har varit en lögn. ALLT. Från början till slut. Och man undrar ju, har det funnits fler?
Fler som han tagit in på hotell med? Fler som han vill komma och sova hos?

Har aldrig någonsin kännt mig så jävla lurad och värdelös. Ingen har någonsin varit så jävla respektlös mot mig. Snacka om att jag är blåst! Hur kan jag ha levt med en karl i flera år och blivit bedragen så här? Jag har haft mina aningar, men enligt honom har jag varit paranod och tydligt som jag har fått höra, jävligt svartsjuk... Ja fy säger jag bara.

Och vilken skit jag kommer att få för det här inlägget. Allt ska ju se så jävla perfekt ut på utsidan hela tiden. Men han får fanimej stå sitt kast. För en gångs skull!


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jag tycker det är för jävligt allting, hur han har kunnat göra så.. det är något jag aldrig nånsin kommer förstå. Vilket jävla svin! Och jag skiter i om han läser min kommentar nu.. Men du gumman, du är värd så mycket bättre och det vet du om också!



Jag förstår att du känner dig lurad och blåst, man känner sig inte speciellt värdefull när man blir bedragen.



Och sen att han haft mage att förneka allt när du VET sanningen, jag förstår inte.. Så många chanser han har fått, både den här gången och alla andra gånger. Nej fy, jag förstår inte hur han kunde göra så.. och sen kalla dig svartsjuk och paranoid?! Vilken jävla jubelidiot han är alltså!



Du vet att jag alltid finns här för dig och barnen, alltid.

2010-05-18 @ 20:41:15
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Emma

vad trist att det ska behöva gå så långt! och fegt att inte stå för sina misstag! du är stark iaf emilie! skickar styrkekramar till dig!

2010-05-18 @ 20:48:42
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Man ska kunna stå för vad man gjort, och det är lika bra att han inser att det inte går att förneka sanningen. Idiot, det är vad han är! Som jag sa till Sara tidigare idag, man ska fan vara singel hela livet om det bara finns såna där killar!

2010-05-18 @ 20:48:43
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: elisabeth thelin

Du gjorde helt rätt som skriver om detta.Har man felat får man tammefan stå sitt kast inför alla.Du ska inte känna dig värdelös för garanterat är de fler i samma situation som dig, men håller ytan perfekt utåt. Strongt av tjejen att höra av sig till dig för då fick du ju sanningen. Upp med humöret kram

2010-05-18 @ 20:52:09
Skrivit av: angelica - fyrbarnsmamman

ja du gör det bra. Du förtjänar absolut ingen människa som ljuger, döljer och manipulerar din värld.



Fy Sami.... usch så lågt.

2010-05-18 @ 20:57:35
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Skrivit av: thowe

SVIN!

Det finns inget annat att säga.. än SVIN med STORA bokstäver!!

2010-05-18 @ 21:23:07
URL: http://thowe.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

STOR KRAM TILL DIG TJEJEN! du är inte alls värdelös. Det är han som är det för han fått dig känns så... en kille som inte var kuken hör hemma är värdelös. du är värd någon bättre. men gud vad skönt att sanningen är ute och att hon valde och berätta.

2010-05-18 @ 21:30:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Sandra - Mamma till Novalie

Vilken jävla svin! Precis så gjorde min dotters pappa när jag hade två veckor kvar till förlossning :(

2010-05-18 @ 21:36:23
URL: http://www.kramsessan.bloggplatsen.se
Skrivit av: Evelina

Åh Emilie! Du är inte alls blåst. Så får du absolut inte gå runt och tänka! Du är en grym tjej med skin på näsan =) Ta hand om dig själv och barnen så hittar du kärleken till slut, låt det ta tid, njut (mellan alla sysslor) av dina små barn och tiden med dem.

Många kramar!

2010-05-18 @ 21:45:45
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com
Skrivit av: Anonym

Gud vad stark du är som gått vidare och kastat ut skithögen! Så jääävla lågt gjort. Omogna skithuvud.

Heja dig!!

2010-05-18 @ 21:59:53
Skrivit av: Tove Lindström

Vilket as!! styrkekram

2010-05-18 @ 22:00:21
Skrivit av: Anna

Även om allt såklart känns förjävligt så skönt att du vet allt och kan gå vidare. Det är FRUKTANSVÄRT det han gjort mot dig, man gör inte så!! Finner liksom inte ord.. Fy!!



Men det kommer gå jättebra för dig! :) Många kramar til dig.

2010-05-18 @ 22:28:48
Skrivit av: Therese

Men gumman!

Kan inte ens täka mig vilket helvette du måste ha gått igenom. Skänker 1000 tankar, kramar och pussar till dig.

hade det varit jag i din sists hade han banne mig varit död vid det här laget. Jag menar hur lågt får man sjunka som medmänniska. Faan, jag börkjar bli rirktigt arg, och ledsen för din skull.

Tur du kommer från en stor familj så 2 barn för dig kommer gå toppen bra. Hejja till alla starka mammor som kämpar :)

2010-05-18 @ 22:45:42
URL: http://frokenthea.wordpress.com
Skrivit av: Linnea med Mille

Jag är bekant med Sara och har därför besökt din blogg lite nu och då, men aldrig kommenterat.

Tänkte dock att om det var något inlägg jag verkligen borde kommentera så var det detta.

Ville bara önska dig ett stort lycka till i din nya livssituation med allt vad det kan innebära för dig och din familj. Hoppas att du känner dig någorlunda stark och trygg i dig själv, vemsomhelst skulle ha gått in i väggen efter en upplevelse som den du beskriver. Hoppas att du har bra hjälp med barnen och känner att du orkar ta dig igenom denna första omtumlande tid.

2010-05-19 @ 01:46:55
URL: http://vadskaminbloggheta.blogspot.com
Skrivit av: Johanna

Men fy vilket svin..

2010-05-19 @ 08:03:47
Skrivit av: Anonym

Oj Oj Oj :( Man vill ba krama om dej efter att ha läst =/ Så mycke han förstör för sej själv å så mycke han skadar dej med de här :/ Å visst är det tragiskt att om man skriver ut sanningen så ska man få skit för de, för i deras värld är det aldrig så, vissa kan nog förtränga å leva i en lögn/fantasivärld! Medans vissa kan de inte! Va stark du är som klarar av att gå vidare efter något sånt här och med en liten bebis som behöver dej dygnet runt! Hör av dej när du vill och har tid att ses, förstår att du har det riktigt jobbigt just nu :( Allt rasar ju som samman å där står man plötsligt bara mitt i allt å vet inte va man ska göra hur man ska tänka eller agera osv osv. KRAMAR TILL DEJ OCH DE SKA BLI KUL ATT SES SNART! När du vill, säj ba till !

2010-05-19 @ 09:44:02
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Frida

Fy så hemskt att han var otrogen mot dig. Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste ha känts för dig.

2010-05-19 @ 11:22:50
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Skrivit av: Linda

Du är så stark, så stark! Snacka om att du har stake iafl! Många kommer säkert beundra din vilja och styrka! Hoppas allt löser sig till det bästa, du måste ju se till dig själv och dina barn!!

Kram!

2010-05-19 @ 13:34:01
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: S

Du kanske ska ta o ändra din press här på bloggen

2010-05-19 @ 16:36:59
Skrivit av: Erika

<3

2010-05-19 @ 19:47:36
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Skrivit av: Lina

SÅ SJUKT SJUKT SJUKT! USCH Å FY!

Du förtjänar verkligen inte sån här skit.



Usch blir så arg att jag skakar!



Stora kramar!

2010-05-19 @ 21:06:14
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Skrivit av: Maria L

Vilket svin! Även om du känner dig blåst och värdelös som du skriver så är det verkligen inte så! Det är han som är värdelös och dum i huvet.

Du är stark som går vidare utan honom! Och rätt åt honom att han hängs ut... fy!!

2010-05-19 @ 21:09:37
Skrivit av: you go girl!

Fan vad bra du är som inte tar hans skit!!! Inte lätt i din sits, men tro mig, du kommer att bli så stark och fri av detta! Även om det är tungt. Lova bara att du aldrig går tillbaka till skithögen! Du har det tusen gånger bättre ensam en med en kille som inte respekterar dig. Känner inte dig men jag har alltid varit på din sida, alltså hoppats på att det skulle uppdagas allt, ända sedan jag fick höra att han legat runt. Tänk nu bara på vad som är bäst för dina barn och dig, INGET ANNAT! Du är snygg, cool och härlig, och kommer att få ett skitbra liv med dina barn och det finns massor av schyssta killar därute som kan ge dig det du är värd....KRAM!



2010-05-21 @ 11:15:38
Skrivit av: Elina

Jag har aldrig kommenterat här, men jag blev så himla berörd av det du skrev, så jag bara måste.

Det var ett med det sjukaste jag hört. Det mest sjuka tycker jag är att man ens KAN ha det samvetet, att göra sådär, mot den som bär ens barn och som man delar ett liv med. Att kroppen och hjärnan ens fysiskt fixar att bära den lögnen. Så extremt sjukt!



Kan inte ens tänka hur det känns för dig. Sköt om dig och dina fina barn! Din dotter har för övrigt ett väldigt fint namn :)

2010-05-22 @ 10:15:08
Skrivit av: Helena

Men vaffaan... jag tror jag smäller AV!! Vilken värdelös jävla typ. En sopa helt enkelt. Att inte ha mer respekt för sin kvinna när hon dessutom ska föda barn? Näe, skicka på tippen bara... du kommer att växa med detta och han kommer nog tyvärr att fortsätta i samma stil. Han förblir nog en ensam looser och du kommer att bli en toppenkilles tjej en vacker dag! :-) Kram

2010-05-22 @ 20:25:00
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Skrivit av: Linda

Vilket svin, jag blir så arg!! Du ska hålla huvudet högt och vara stolt över dig själv. Han förtjänar verkligen inte dig, och är man så jäkla dum att man gör sådär när man har barn tillsammans och dessutom en gravid sambo, ja då är man så jävla dum att man inte förtjänar att fortsätta leva familjelivet man hade. Har han inget jävla samvete?! Eller RESPEKT?! Näe, du gjorde helt rätt som sparkade ut honom, nu kan han sitta i en lägenhet, ensam med svansen mellan benen. Idiot! Skickar stora styrkekramar!

2010-05-24 @ 08:54:00
URL: http://pixieochstampe.blogg.se/
Skrivit av: micksan

Men herregud! Vilken jävla stil. Man blir ju upprörd av att höra. Det värsta som man kan tänka sig att ens partner skulle göra mot en. Varför ska man vara tillsammans med någon om man ändå far runt med andra? Nä du, då borde man vara ensam istället för att såra en annan människa så som han gjort. MÅÅÅNGA KRAMAR till dig och barnen.

2010-05-24 @ 14:44:45
URL: http://micksan.org/lillalyckan









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu