Magknip

Elina är nu helt frisk och smittfri! Underbart. Fast hon har alltid magknip på kvällen :( Kommer också oftast i samband med att jag lägger Wille. Så dom löser verkligen av varandra så mamman inte får någonting annat gjort ;)
Sen är hon en riktig nattuggla! Hon sover hela dagarna fram till då Wille lagt sig. Då ska hon minsann vara vaken...

Bara att gilla läget ;)

Nu sitter jag här med en bebis hängandes över armen. Har nyss tankat i henne och jag hoppas hon kan ligga i sin säng och sova ett litet tag. Jag MÅSTE se sista avsnittet av Andra Avenyn! Innan någon försäger sig. Så ligger det till!

Sen MÅSTE jag lägga in bilder på datorn. Många måsten blir det....

Kommentarer
Skrivit av: Carro

Så skönt att hon blivit frisk.. Hoppas på lite bilder snart :) Kram

2010-05-11 @ 10:24:48
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu