Parterapi?

Här är det fullt upp i livet just nu. Så bloggen är lite tom emellan åt. Ska iaf försöka att ta mig lite tid till er också ;)
Imorgon blir Elina 1 hel månad! Tiden går så fort... Och i och med detta så blir Wilhelms dagistid minskad till 15 timmar i veckan. Ska bli spännande att se hur han tar det. Han som verkligen älskar dagis!!
Men det ska bli mysigt att få lite mer tid med honom.

I lördags var båda barnen hos sin pappa. Och jag var med mina fina mammor och vi var faktiskt ut! :) Hade en super trevlig kväll. Allt flöt på bra och vi hade roligt tillsammans allihopa. (Haha, som jag uppfatat det iaf) ;) Vart lite förvånad att jag träffade så många jag kände ute. Har inte varit ut på flera år ju! Så det var riktigt roligt.

Jag vill inte peka ut den av oss som var mest på pikalurven, men jag och Sara måste nog gå i parterapi. Hon har nämligen glömt bort vad jag heter!!! :P

Här är en bild Emma tog på oss allihopa innan utgång:


 

Tack fina ni!



Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Haha, parterapi nästa då.. ;P

2010-05-10 @ 18:49:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin & Isak

Så himla fina ni är :D

Vad kul att det blev en toppen kväll de förtjänade ni verkligen.



kram från oss.

2010-05-10 @ 19:09:12
URL: http://kiiwifrukt.blogg.se/
Skrivit av: Evelina

Vilka himla snygga brudar :) Längtar efter mer bilder på lilla sötpropp, längtar verkligen efter att få se henne! Spännande att få höra hur storebror tar det att vara på dagis mindre, men han kommer nog tycka att det är jätte kul att vara hemma med mami och lilla syster :) Puss

2010-05-11 @ 10:09:59
URL: http://elliotochdraken.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu