Trött som ett troll

Oj det blev en del inlägg bara om vagn. Tråkmåns ;)

Jag är trött som ett troll, men lik förbannat är man vaken så här sent! Kanske det är för att min älskade storpojke inte är här. Jag saknar ihjäl mig! Men det blir ändå bra. På fredag kommer han hit och då ska vi mysa och busa hela helgen! :)

Eller så kan det bero på att jag har en liten tjej med magknip brevid mig. Men duktig har hon varit ikväll! Ätit rekordmycket. Hela 140 ml! :) Kräktes så klart upp lite (som alltid) men ändå. Lite får hon faktiskt ta och fetta på sig ;)

Nä dags att luta sig ikull och sluta sina blå.
God natt bloggen! (Haha)

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Förstår de :-D Den va riktigt fräsch! :-D Annorlunda 2 barns åxo :-) Å roooosa! Underbart fin! Allt e bara bra med oss, långledighet nu =) Hur äre me er? :D Ni ska int gli till äventyrsparken här på tomtis nån dag å leka lite :P hehe =D

Kram å hoppas de e bra me er med =)

2010-05-13 @ 11:34:38
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu