Jobbigt

Fy vad jobbig dag det varit. Elina är inte alls pigg. Rädd för alla sin leksaker och vill vara som ett plåster på mamma hela dagen. Och mamman har försökt mata och mata och mata. Hon har fått i sig lite lite mat och lite lite fruktpuré iaf. 5 ml vatten också. Men det är allt. Och så säger hon att medicinen smakar skit. Jag tror henne, luktar som det iaf!
Nu fick hon gå i säng på tom mage. Bland det värsta jag vet. Men hon bara knep igen sin lilla mun till allt!
Nu ska jag äta sen middag. Har en pizza i ugnen. Tänkte rätt när jag handlade att jag inte skulle få tid att laga nån mat.
Nä nu är jag vrålhungrig!


Kommentarer
Skrivit av: malin

ja lite får han i sig nu varje dag:) hoppas hon kryar på sig. duktig hon är som sätter sig upp:) är hon så sen, tycker alla är så olika och inte alls ovanligt att nyss lärt sig sitta? eller kommer hon i kapp:)

2011-02-12 @ 20:04:42
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Låter inte som någon toppen dag :( Hoppas hon mår bättre idag!



ja Nora är en söt och snäll liten flicka.. man blev så sugen själv, men om något år kanske!

2011-02-13 @ 13:32:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu