Negativt inlägg

Elina är hängig, gnällig, missnöjd, mammig och skrikig. Skitjobbig med andra ord.
Tyckte ju att det var konstigt att hon inte piggnat till ännu. Pencillinkuren är klar nu och allt. Men inte det... Så imorse tog vi en sväng förbi Bvc för att kolla vikten. Då jag tänke att hon kanske inte fått i sig tillräckligt. Men det går jätte jätte bra ut. Trodde det var fel på vågen faktiskt...
Men eftersom hon var så hängig så skickade dom oss upp på sjukhuset för vidare kontroll. Öronen kollades på öronmottagningen och det är inte dom som spökar... Skönt det iaf. Fick iaf åka hem efter 3 timmar med "hon blir så himla tagen och dålig vid infektioner och virus".
Visst blir hon det, men inte så här. Hon har till och med vaknat hela tiden inatt. Och det händer aldrig... Nä, vi får kriga på och hoppas att det går över snart då... Ungen vägrar då fortfarande äta. Nu äter hon ingenting. Känns riktigt pissigt faktiskt och jag vill nästan ge upp!
Oj vilket negativt inlägg. Hade ju kunnat hämta kameran och lägga upp lite bilder på mina underbara barn, men nä... Orken är helt borta. Orkar inte ens berätta om hur mysigt jag och Wilhelm hade det i eftermiddag. Gjorde muffins med strössel på. Jätte goda. Jag åt två.


Kommentarer
Skrivit av: Emelie

Hej, hittade din blogg av en slump :) Vill bara säga hur duktig jag tycker att du är som orkar kämpa på med Elinas mat & alla läkarbesök som ni har. Att du dessutom har en (snart) 3 årig son som ska ha sin tid också, förstår inte hur du orkar ibland! Jag har 2 pojkar nu, Sebastian 4år & Ludvig 2 år, så jag vet hur kämpigt det kan vara...

Beundrar din styrka, glöm inte bort att hitta lite egen tid ibland också, det är viktigt ;)

/ Emelie från Regnbågen

2011-02-18 @ 19:22:24
URL: http://sebbeludde.blogg.se/
Skrivit av: malin

2011-02-19 @ 20:03:03
URL: http://www









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu