Ser lite skadat ut

Barnen sover och jag sitter och känner mig som sju svåra år, minst!
Jag tänkte så här... Att nu är det helg och jag har båda mina små fisungar hemma. Så jag tänkte att jag och Elina bara skulle vara hemma idag när Wilhelm va på dagis. Bara ta det lugnt och mysa. Men nä...
Satt och sydde en haklapp i lugnan ro. Elina satt på golvet och pillade  på sin leksaker. Så hör jag hur hon är på väg att börja skrika. Jag ser att hon kryper och har trasslat in sig i sonden. Kutar fram till henne och i samma sekund jag hann fram till henne så for sonden upp! Självklart! Så istället blev det en dag på sjukhuset.
Men hör och häpna så har dottern ätit lite middag idag!!! En halvburk dessutom. Helt självmant. Detta resulterade i lite hopp hos mig så jag satte igång och började göra en massa barnmat. Och snacka om att babycook var smidig! Hur lätt som helst att göra mat med. Så nu har hon lite mat i frysen :)
Har till och med hunnit med lite städning sen barnen lagt sig. Så nu tycker jag att jag förtänar att ta det lugnt resten av kvällen.. På schemat nötter och House!
Ska förresten försöka filma Elina imorgon när hon kryper. Hon har ju helt klart en alldeles unik stil... Benen är lite överallt faktiskt. Åt sidorna, bakom, framför.... Ser lite skadat ut faktiskt...


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Haha Julius stil är oxå helt galen!

2011-02-19 @ 19:16:45
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu