Spårlöst försvunnen

Godmorgon! Eller ja, om det fortfarande kan kallas det när man varit vaken redan i snart tre timmar... Barnen har ju börjat göra morgon vid sju nu. Helt okej ändå. Det tar ju ett tag för oss att göra bort alla morgonrutiner. Till veckan ska jag försöka hinna med Wilhelm till dagis klockan nio. Blir ju spännande.
Imorse ville han till farmor och farfar, så han har nyss gått över till dom. Ja inte själv så klart, farmor kom så klart och hämtade honom.
Elina ligger i sängen och jag hoppas att hon kan somna innan lunch. Jag sitter och surfar lite. Har lite Tradera auktioner som går ut idag. Och jag måste säga att det går bra att sälja där nu. Lägger ut så jag säljer lite varje söndag. Och bra med pengar har jag lyckats få också :)
Har inte lyckats komma på hur jag filmar med systemkameran än... Det kanske inte går? Och sladden till min vanliga diggi är spårlöst försvunnen. Får nog ta ett ryck och leta åt den så ni får se den tokiga krypstilen :P


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Har du möjlighet att ses på onsdag?=)

2011-02-20 @ 20:33:15
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Nu var det länge sedan som jag kommenterade, så det är verkligen på tiden.

Måste ju säga att jag tycker att Elina är jätteduktig, det har ju gått jättefort från "rulla runt" till att "kryp". Molly visar inget intresse att ta sig framåt och nöjer sig med att sitta ;) Men jag känner ingen stress, hon kommer för eller senare att ta sig fram ;)

Och tradera, vad duktig du är. När Jonna börjar på förskolan ska jag ta tag i det! Lägger du ut styckevis eller stora/små paket? Jag har gjort båda tidigare, och funderar på större paket, bara för att bli av med det. Jag har en hel del kläder suck



Sköt om dig! Kram

2011-02-20 @ 20:48:12
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com
Skrivit av: Linda

Ja, känns otroligt skönt! Man var ju som ett nervvrak när han låg inne och man visste inget..



Ja, vi kan aldrig enas.. Börjar ju nästan bråka på affärerna när vi ska köpa något :P

Han vill ha en cresent(?) och jag ville ha en som var av ett nytt märke, minns dock inte vad det hette.. Men han tyckte den jag ville ha var för bred och jag tyckte den han ville ha var så tråkig färg :P Haha.. Det är inte lätt :P

2011-02-21 @ 13:01:28
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Tess

Vet inte om jag redan skrivit detta men kan du ses på onsdag?kram

2011-02-21 @ 19:19:14
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu