Mito

Här är det full fart. Som alltid när jag har båda barnen... Men det är roligt.
Fick svar på Elinas ryggmärgsprov. Dom kollade främst laktatvärdet som hade varit högt tidigare och som gjort att dom misstänkte att Elina hade en mitokondriell sjukdom. Och nu var laktatvärdet "normalt". Skönt!!! Som jag förstod det hela så var det då en ytterst liten chans att hon var ett mito barn. Men ska träffa hennes neurolog igen på måndag. Då vet vi mer.
Då ska vi även på nätverksträff angående Elina. Alla som har med Elina att göra kommer dit. Blir spännande. Men kommer vara sjukt mycket folk. Måste komma ihåg att skriva en lista med saker jag vill ta upp. För det kommer nog stå still i hjärnan annars när man väl är där.
Wilhelm är svår att motstå nu för tiden. Det är mycket huvud på sne och "snäääälla mamma".
Och det kan komma lite när som helst, ibland även när han ska gå på toaletten....? Snälla mamma får jag gå på toaletten. Hhahaha! Sött är det iaf.
Elina har två nya tänder på gång. Och hon är inte så rolig.... Stackarn. Hon låter mest som ett litet monster och har dessutom nån separationsångest nu. Man får icke lämna rummet eller försvinna ur hennes syn fält.
Men hon har börjat dansa nu. Och det är urgulligt. Så det gör ingenting :P
Nåväl nu ska Elina tankas med lite sondnäring. Sen gör jag kväll här på Plommon. Ska mysa ner mig i soffan och se på Brottskod försvunnen. En serie jag verkligen kan rekommendera!
Nu är det fredagsmyyyyys!


Kommentarer
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Så skönt att värdena var bra! Och tore är också inne i en sån period nu ... blir jätte ledsen när man lämnar rummet. hoppas att det är något som går över snabbt :)

Kram!

2011-01-21 @ 22:18:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Johanna

Skickar många kramar! :)



borttskod försvunnen är kanon love it! :)

2011-01-21 @ 22:59:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu