4-1

Galen och rolig kväll igår! Ikväll är det hockey som gäller. 4-1 till Sverige hoppas jag! Vinst ska det bli iaf.
Känns lite jobbigt att man måste upp tidigt imorgon. Kommer dessutom vara jätte stressigt. Elina ska till tandläkaren halv nio och sen till läkaren och dietisten vid tio. Lite snålt om tid. Men tandläkarbesöket borde ju inte ta så himla lång tid.
Blir spännande att se vad dom har att säga om vikten nu. Jag förstår då verkligen inte varför hon inte ökar i vikt. Men huvudsaken är ändå att hon äter och mår bra. Och det gör hon.
Nä nu ska jag höra med Janna om vi ska kila på Ica och köpa nått till hockeyn.
Heja Sverige!!!


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Ja jag vill verkligen ses snart=) kram

2011-05-15 @ 20:37:18
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu