Goda nyheter

Gud vilken toppendag det har varit! :) Jag och barnen hade en jättemysig eftermiddag och kväll. Vi julpysslade. Barnen lekte jätte fint tillsammans och alla var glada och nöjda. Dom somnade i lagom tid och ja, allt har flytit på jätte bra.
Imorgon är det dags. Idag ringde dom om tiden och ja... 7.30 är det dags. Och då måste vi vara där tidigare för att ta en vikt och så... Hoppas bara att hon får sövas. Hon hostar som en galning från sitt rum just nu...
Goda nyheter fick man från hennes dagis idag också. Fotografen var fortfarande sjuk, så fotograferingen är uppskjutet till på tisdag! YES! Så nu missar hon det inte.
Börjar bli riktigt nervös inför imorgon. Känns så himla jobbigt att man är med då dom sövs. Sen ska man sitta och rulla tummarna tills man blir uppringd av uppvaket. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med under tiden. Funderar på att hälsa på mamma på Onken. Men det är ju så tidigt på morgonen... Jaja, får väl sitta själv och hinka gokaffet i annat fall.
nu ska jag ta en väldigt varm dusch och sen krypa isäng. Blir en tidig morgon då jag måste lämna Wilhelm på dagis också...


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Hoppas det går bra imorgon! Hur är det med din mamma förresten, hur går allt? Hälsa henne gärna från mig om du ska hälsa på henne imorgon.

2011-11-29 @ 21:51:45
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu