Äcklig gröt

Dagens inskolning gick också jätte bra. Dom ringde igår och frågade om vi kunde komma till frullen då Elina kommer att äta frulle där sen när jag börjar jobba. Så vi klev upp jätte tidigt imorse.
Själva frukosten gick väl kanske inte så där jätte bra. Dom serverar gröt varje morgon (och sen macka och ev frukt) och Elina har aldrig varit någon gröt tjej.. Det gav vi upp för längesen. Och ja, hon gillar det inte nu heller. Hon tyckte till och med att det var så äckligt att hon kräktes! haha.. Va faktiskt en smula pinsamt :P
Men i övring gick det jätte bra. Hon hittade en liten kompis också som hon sprang fram och kramade och strök på kinden. Hon är ju så himla intresserad av andra barn. Jätte roligt! :)
Nu ligger hon utslagen i sin säng. Och jag ska ta och lägga mig och vila lite. Det blir ganska mycket om dagarna nu i veckan så det gäller att passa på att vila då man har möjlighet.
Och bara så ni vet så ska jag bli Tant igen! Min barndomsvän väntar smått! Lycka.


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Tack tack :) Leia och Lukas har jag redan kommit med som förslag, som ratades hehe..

2011-10-25 @ 19:53:02
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu