Första inskolningsdagen

Första dagen på dagis för Elina idag och det gick verkligen super bra! :) Så otroligt skönt. Elina brydde sig inte alls om mig. Hon sprang runt i alla rum, kollade på alla leksaker och lekte med sin inskolningsfröken. Så imorgon får hon vara där en halvtimme mer. Och redan på onsdag får hon äta lunch där och på torsdag även sova. Ska bli riktigt spännande sen när jag får gå iväg till personalrummet.
Undrar hur det går för Wilhelm på dagis. Han ramlade igår och slog sig på tån. Trodde han skulle glömt det tills idag, men jag hade fel. Han har ont och vill inte gå alls. Var ganska kämpigt att bära båda barnen till bilen imorse i skift... haha... Men jag tror nog att dagis får honom att glömma smärtan och att springer runt med alla kompisarna och hittar på bus!
Nu ska jag hämta posten och sen lägga mig och vila en stund.


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Men var det inte dagmamma för Elina eller har jag missat nått?alldelles för länge sen vi sågs. jag har ju varit så jävla dålig nu i flera veckor känns det som(ovanligt, noooot) men jag hoppas att detta elände börjar ge mig sig nu. ev att en kompis kommer till helgen men om hon inte gör det så har jag inte några direkta planer och kan ses,hur ser din helg ut?sen jobbar jag mån-ons veckan efter men är ledig både tors å fre!

2011-10-24 @ 13:42:30
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Härligt att det gick bra för Elina på första inskolningsdagen :)

2011-10-24 @ 17:37:43
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu