Ledsen

Jag är inte så lite less nu alltså! Wilhelm har skrikit exakt hela dagen! Har dock fått honom att sova tre vändor! Sista vändan så sov jag också! Blev lite sur när jag vaknade för jag hade behövt den tiden till annat!

Har iaf kokat Fudge nu, och ska ta med mej till mamma imorgon eller när vi nu ska dit! :P Då blir hon glad! Fast jag har inte smakat någon än så det kan ju hända att dom smakar skit, men det tror jag inte! Så avancerat är det inte!

Nä nu ska jag lägga mig ner i soffan och kanske gråta en skvätt! Känns som så just nu iaf!

Kommentarer
Skrivit av: Elin

vad du är duktig Emilie, vad tråkigt att Wille varit missnöjd hela dagen.

2008-12-01 @ 19:26:14
URL: http://www.nogg.se/kiiwi
Skrivit av: Kristina

Låter som vi haft liknande dagar...

2008-12-02 @ 09:42:34
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu