Seriöst

Alltså seriöst! Jag har en tid hos en sjukgymnast imorgon. Har aldrig gått till henne förut. Så ringde det på mobilen för ett tag sen och jag satt just då mitt i skiten (bokstavligen) och kunde inte svara! Så lyssnade jag på lämnat mobilsvar och det visade sig att jag skulle få en ny tid för att sjukgymnasten va sjuk. Sen gick det fem minuter och min pappa ringde. Då hade puckot ringt till honom och sagt samma sak! Han hade inte heller svarat utan hört det på mobilsvaret! Alltså kollar dom inte persondatan? Jag är väl ändå inte 10 år! Knäppt alltså!

Jag ville faktiskt sova ängre än till åtta idag, men det gick inte min son med på :( Men vad gör man! Idag är det mammafika som gäller och jag är lika taggad som vanligt! :D Vi ska hämta upp Sara och Jonah också innan. Och vi ska till dom lite tidigare så vi hinner komma in och kolla hur dom har det! :P
Så ska Wille få gröt av sin kompis Jonah. Han gillade inte den sorten så... Så vi får hoppas att Wille gillar den. Tack tack Jonah! :)

Nä nu ska jag ta och köra en betapet. Har fastnat totalt!!! Och det värsta är ju att jag suger verkligen!!! :( Måste öva riktigt mycket nu ;)

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Mitt msn kruppar, men jag ska i alla fall ge Jonah lunch nu och så.. Sen ska jag försöka hinna diska upp lite, vi bakade pizza igår så disken FINNS, haha. Men hör av dig när du närmar dig :)

2008-11-11 @ 10:42:32
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu