Klapp på huvudet

Wilhelm är någorlunda frisk nu, men ville inte sova ikväll! Tog 2 timmar!!!
Men idag har han fått sin andra framtand där uppe! Och han ställde sig upp i spjälsängen. Vart hur nöjd som helst och skrattade jätte mycket! Och han har börjat kasta saker! Mindre roligt... Kastade nappen på golvet ungefär 20 gånger ikväll!

Och nu har jag blivit sjuk! :( Mindre roligt måste jag säga! Har ont i huvudet och halsen....
Tog två alvisar nu och ska se en film. Mysa lite med Sami. Har ju inte setts på hela helgen! :(

Och pokerturneringen man kunde vinna en massa pengar på, gick åt skogen! Snubblade på mållinjen igen. Kom på plats 14 och det va 9 som fick casching. Kändes inte alls bra. Hade hellre kommit sist alltså!
Nä, nu ska jag välja en film och lägga mig ner och tycka synd om mej själv. Samt tvinga Sami att göra det. Och kanske klappa mig på huvudet! hehe...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu