Utmanad

Jag är utmanad av:  Therese

Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- Länka till personen som utmanade dig!


Fem saker som finns/fanns på din Att-göra-lista idag:
1. Jobba
2. Busa med Wilhelm
3. Ringa barnmottagningen
4. Gratta min gudson på 1 vecka dagen
5. Dricka mängder med kaffe

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hmmm då va jag vadå, 13. Då bodde jag nere i Halmstad och levde rövare med Carro!

Ställen du bott på?
Halmstad, Ytterboda, Holmsund

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Bygga ett helt nyss hus från grunden.
2. Resa en massa.
3. Köpa en massa onödiga saker.
4. Ge bort pengar både till nära och kära och till välgörenhet.
5. Bara göra sånt som jag vill!

Personer du vill veta mer om:
Inga tror jag...

Jag utmanar:
Sara
Elin
Johanna
Sandra
Carro
Thowe



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu