Utmanad

Jag blev utmanad av Sara!

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Sami
3. Hur lång är du? 1.68 men jag har varit 1,71
4. Vilken var den senaste film du sett?  Felon tror jag. Riktigt bra iaf!
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag kokar kaffe nu. Bara så du vet. (Sara)
6. Vem ringde du senast? Sara
7. Vad är helgens planer? Vara hemma med sjuk Wilhelm.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Så skilda som två personer kan vara!
10. När såg du din mamma senast? När Wilhelm var 2-3 månader.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Strax efter sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte faktiskt...
15. Vilken plats föredrar du minst? I bilen när det är rusningstrafik.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Umeå.
17. Vad skrämde dig som barn? Samma som nu, fiskar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Wilhelm.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hahaha ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Två som är mina iaf...
22. Hur många landskap har du bott i? Två.
23. Har du spytt på nån nångång? Nä.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
25. Är du social? För det mesta.
26. Vilken glass är din favorit? Mjukglass.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa nått vettigt och roligt!
28. Tycker du om kinamat? Mja, det funkar.
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror ju på om det är kallt eller inte :P
30. Tycker du om kaffe? Om jag gör!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe i mängder
32. Sover du på nån särskild sida? Höger.
33. Kan du spela poker? Ja, jag är bäst!
34. Tycker du om att mysa? Nja ibland.
35. Är du en beroende människa? Ja, jag är beroende av allt möjligt :P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä för den är bara min!
37. Vill du ha barn? Två eller tre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men jag fattade det inte själv. Va efter bilolycka. Sen har jag åkt med en gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, för där finns det inga fiskar!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Wilhelm så klart!
42. Äger du dyra smycken? Haha, nä, inte vad jag vet.
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nej, men jag har hört dom!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe (de va väl oväntat?)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sara, hon är inte riktigt klok!
46. Välj ett ärr på din kropp? På huvudet. Jag hoppade upp i taket. På riktigt...
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning. Min mobil byter signal av sig själv :S
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja, en massa prinsessklänningar och pyttesmå kläder.. Jag va pytteliten ju...
49. Flirtar du mycket? Inte medvetet.
50. Vart togs din profilbild? Hos mina föräldrar ute på Kont.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det kan jag faktiskt. Men sen om jag gör det bra eller inte, det är en annan sak.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä, konstigt nog...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nån deckare.
54. Läser du dagstidningen? Nä, bara på internet.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Hahaha, ja jätte mycket!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nån läkartid.
59. När var du i kyrkan senast? Sunnes dop.
60. Är du nöjd med din kropp? Hahahaha nä verkligen inte!!! Kommer jag nog aldrig att bli heller. Bara att inse.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Vet inte om jag vill.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Redan gjort!

Jag utmanad:

Thowe
Carro
Therese
Elin

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Haha ja vi får hoppas det är så. men det är kanske inte så smart å låta en ligga framme, det stor den ska hållas borta från barn med... så kan man inte läsa det heller så är dte dumt och köpa den alls haha

2009-05-14 @ 20:35:36
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

tycker det är roligt och läsa bipackselden för där står alltid något korkat i dom haha :) undra vem som gör dom?

2009-05-14 @ 20:40:09
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Utmaningen är antagen ;)



Kram

2009-05-14 @ 20:55:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu