50-tals skåp

Det blev lite handlat på vår antikrunda iaf. Hittade ett skit snyggt skåp att ha under tvn. Helt perfekt alltså. Ska bara ta och måla om det. Nu är det... Bajsbrunt? Haha... Ska nog ta nå före och efter bilder åt er också.
Det var så skönt att få fara iväg utan barnen och känna lugnet. Gå runt och kika och inte känna någon stress. Och att få ta en heldag med moster slår heller aldrig fel!

Wilhelm är iaf färdig inskolad på dagis. Och han och jag är jätte nöjda! Allt är bra. Lokalerna, gården, fröknarna och barnen! Vi trivs!
Han kommer att gå 25 timmar i veckan, så det blir några timmar varje dag. Han behöver verkligen det. Jag kan inte aktivera honom hela dagarna när jag är själv med dom båda. Det går inte. Så det kommer att bli toppen!

Idag efter dagis var vi förbi hans gamla dagis och tog farväl. Wilhelm hade köpt med sig en blomma som uppskattades av både fröknarna och barnen! Och så fick han en pärm med text och bilder av hans tid där. Jätte roligt!

Kvällens uppdrag för mig är att lägga ut auktioner på Tradera! Måste verkligen få iväg lite kläder. Vi har inte utrymme att spara på oss en massa. Och sånt man vet att man inte behöver ser jag ingen anledning att spara heller.
Det jobbiga är att man inte kan lägga ut så mycket åt gången. Det blir alldeles för mycket att hålla reda på, och jobbigt när man ska invänta betalningen och skicka iväg alla paket.

Nä nu behöver den här mamman få i sig lite kaffe. Samt ringa en god vän och prata av sig lite!

Kommentarer
Skrivit av: malin

lik mamma:)

nu blev jag sugen på köpa en byrå till hallen!

2010-08-30 @ 20:34:02
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu