Springa runt som en galning

Dagen har varit kaos! Har fått springa som en galning och städa, plocka, mata, byta, trösta, titta, leta, laga.... Och som grädde på moset var jag tvungen att åka iväg och handla med barnen. Inte kul inte kul. Svetten rann och man blir så stressad! Men det var iaf kul. Träffade en tjej som jag pratat med via bloggen med. Kom fram och hälsade! :) Super kul! :) Synd bara att man var så svettig och stressad...

Imorgon väntar kanonväder har jag hört. Och det ser molnfritt ut just nu. Wilhelm ska va med sin far en stund imorgon. Så jag ska nog passa på att gå en sväng på stan kanske. Sen njuta av solen! Wilhelm går alltid in när det är varmt och säger: Ute färdig. Tar på sig skorna och ska vara inne...

Funderar även på om man ska passa på och gå och väga Elina. Hon äter fortfarande lite. Tycker att hon ska skärpa till sig nu. Känns som precis när Wilhelm var liten. Och han började ju äta bra bara för några månader sen. Hoppas hon gapar sen när hon får börja äta riktig mat. Vore roligt om man fick uppleva ett barn som faktiskt äter. Kanske till och med ett matvrak ;) Men ja, jag ska nog inte hoppas för mycket. Jag var likadan när jag var liten tydligen. Kanske är det något genetiskt?

Nu har Wilhelm somnat. Ja han somnade vid nio ikväll igen. Trots sina 45 minuters sömn idag. Så jag ska ta och koppla av med lite Half Baked och poker! Bara mysa av lite egentid så här på kvällskvisten! 

Men de kunde jag glömma. Nu vaknar min lilla prinsessa! Goos med henne istället. Lika bra det ;)


Kommentarer
Skrivit av: malin

ja det är ju typiskt. ja det är ju roligt då barnn är i samma ålder båda två:)

2010-07-01 @ 22:13:02
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

ja det är påfrestande att vara två barn mamma ibland! :P



kan man inte få se bild på dej nångång ? :D



sv: haha du det är samma här dt är nästan för varmt!

kram

2010-07-01 @ 22:24:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Kul att du uppskattade att jag kom fram o hälsade så du inte tyckte jag var knäpp eller nåt haha ;) Kändes som roligt att hälsa när man följer erat liv så mkt här! :)



Förstår att det är stressigt med två barn ensam! Jag är imponerad, du gör det superbra! Hoppas ni får en bra dag imorgon!

2010-07-01 @ 23:15:39









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu