Award

Utmanad av Anna - Roligt! Bättre sent än aldrig som vi brukar säga :P



-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

* Jag har myror i brallan. Hatar att sitta still och inte göra någonting.
* När jag är själv i bilen så är det hög volym och sjunga med som gäller. Även om det låter illa.
* Jag är alltid stressad. Även om jag inte har någon orsak till att vara det.
* Jag gråter nästan aldrig. Väldigt väldigt sällan.
* Jag hatar bilförare. Blir arg och bitter för att alla gör fel i trafiken!
* Jag ser aldrig på tv. Det jag ser, ser jag på datorn.
* Det pirrar i min mage för att någon gör mig väldigt glad.

Jag skickar denna award vidare till:
Linn
Malin
Thowe
Tessan
Carro
Daniel
Frida


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu